tirsdag 21. januar 2014

Isfjell






9 kommentarer:

  1. Beautiful and artistic photos.

    SvarSlett
  2. Kraftfullt! Den intense blåfargen er svært iøyefallende, og står i god kontrast til det gylne.
    Likevel mangler wow-faktoren, men det gjør ingenting.

    SvarSlett
  3. Ces images de glace sont remarquables, j'aime la douceur du graphisme et la lumière que l'on devine par transparence. c'est très joli !!

    SvarSlett
  4. Du har så fantastiske bilder...disse er også helt nydelige. Til stor inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg er bare en som fortsatt leter etter mitt eget uttrykk i foto, og jeg ble sittende fjetret over denne bloggen, jeg har sett på alle bildene dine, men jeg må bare inn hit flere ganger, det er lag på lag. Jeg ble dypt berørt!! Med vennlig hilsen Kjersti Holst

    SvarSlett
  6. Fantastisk vakre tavler dette,- nydelig artisteri! Blir som regel sittende her en stund hver gang det kommer noe nytt, og suge inn uttrykk og teknikk!
    Takk:)

    SvarSlett
  7. Underbart vackra konstverk som jag njuter av att få ta del av.
    Hälsningar
    M

    SvarSlett